Torsdag den 10. februar 2011 kl. 19.00 starter BHP-holdet trænigen.
Holdet er for dem der ønsker at tage brugshundeprøver med deres hund og som er medlem af Schæferhundeklubben for Danmark.
Vi har 66 gæster og ingen medlemmer online