Aftensjov i kredsen
Tirsdag den 26. marts var vores første aftentræning.
Indtil sæsonafslutningen trænes der nu hver tirsdag kl. 19.00.
Denne første aftentræning bød på aftensjov, hvor hunde og fører blev inddelt i hold.
Alle skulle igennem forskellige øvelser, som f.eks slalom med opsamling af genstande uden spild af "rødvin", afdækning med indkald mellem "3 retters menu", forhindringsbane og observationspost, spørgeskema, og rallybane.
Godt gået af de dygtige hunde og hundefører...
Efter posterne var gennemført blev der uddelt præmier og spist snitter i klubhuset.
Billeder fra vores hyggelige aften findes HER.
